Monday, February 6, 2012

Accident

Something happens to me on 19 November 2011
Nak kata bad thing tue tak jugak
Good thing pun tak jugak
But mama selalu cakap dgn saya 'Setiap yang berlaku ada hikmahnya'
Saya terima ini dengan redha...mungkin Allah nk bg pengajaran atau petunjuk pada saya.
Hospital Sultanah Aminah Johor Bharu

Saya accident!
Motor vs Van 
Sayalah mangsa motor....sedih
Trauma masih ada,tapi saya masih kuat!
Syukur alhamdullillah saya sedar masa kejadian..orang2 awam byk membantu...
Ambulans yg hantar saya ke hospital...
Masa tue igtkn patah je...tp sebenranya parah.
Saya dilistkan as an EMERGENCY OPERATION
Mula mmg terase down sgt,rasa mcm baik mati je....
HAti sedih sgt + sakit yg tak tertanggung
Mujurlah Family,Mr.Fiance and kawan ada....Terima kasih byk2
Dgn support yg diorang bg,alhamdullillah saya bertambah kuat.
Now da rehabilate dekat rumah.
Disebabkan saya mengalami kepatahan teruk,hanya selepas 6 bulan saya boleh start jalan.
Ape2pun saya nak cakap....SYUKUR Alhamdullillah saya masih bernafas hingga ke hari ini.
Kepada yg nk 'down' kn saya...Awak sebenarnya rugi,sbb awk x rasa mcm mne Allah tunjukkn kasih sygnya terhadap kita.SEKIAN.

My workmate
Tyvm guys! #love#




No comments:

Post a Comment